Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Придбання бракованого товару в інтернет-магазині: хто несе відповідальність?

1
02:26, 21.09.2024
Придбання бракованого товару в інтернет-магазині: хто несе відповідальність?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як покупець, здійснив покупку мобільного телефону в офіційного представника виробника через їхній інтернет-магазин, проте при отриманні виявив декілька дефектів у роботі телефону. Виробник відмовився в розгляді моєї скарги, мотивуючи це тим, що я повинен був повернути товар протягом 14 днів від дати отримання, а цей термін вже минув. Інтернет-магазин також відмовився вирішувати це питання, заявивши, що вони тільки здійснюють продаж товару, а відповідальність за якість покладається на виробника. Чи маю я право на безоплатне усунення недоліків товару, якщо вони були виявлені після 14-денного терміну, але протягом гарантійного терміну? Що мені робити, якщо виробник і інтернет-магазин відмовляються вирішувати мою проблему? Чи можу я вимагати повернення грошей за товар, якщо він був придбаний з недоліками, які не були виявлені вчасно? Куди звертатися з такою проблемою, якщо виробник і продавець відмовляються вирішувати це питання? Чи можу я звернутися до суду з цим питанням, якщо виробник і продавець не вирішують мою проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
03:18, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до законодавства України, ви як споживач маєте певні права щодо захисту своїх інтересів у випадку виявлення дефектів у товарі, навіть якщо цей товар був придбаний через інтернет-магазин.

Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", товар неналежної якості підлягає безоплатному усуненню недоліків, якщо вони були виявлені протягом гарантійного терміну або терміну придатності товару (ст. 8 Закону). Гарантійний термін встановлюється виробником або продавцем, і якщо недоліки виявлені в цей період, ви маєте право вимагати їх безоплатного усунення.

Якщо виробник чи інтернет-магазин відмовляються вирішити проблему, ви можете вжити наступних заходів:

1. **Заява про усунення недоліків**: Направте письмову заяву на адресу продавця або виробника з вимогою усунути недоліки товару. Зазначте у заяві, що недоліки були виявлені у межах гарантійного терміну.

2. **Експертиза товару**: Ви можете звернутися до незалежної експертизи для підтвердження наявності дефектів. Це може бути додатковим доказом у вашій справі.

3. **Звернення до Держпродспоживслужби**: Подайте скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів. Вони мають повноваження проводити розслідування та застосовувати відповідні заходи впливу.

4. **Судовий захист**: Ви маєте право звернутися до суду за захистом своїх прав. У позовній заяві можете вимагати усунення недоліків, зменшення купівельної ціни або розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплаченої суми. Відповідно до ст. 22 Закону "Про захист прав споживачів", такі позови звільняються від сплати судового збору.

Отже, ви маєте право на безоплатне усунення недоліків, якщо вони були виявлені протягом гарантійного терміну. У разі відмови виробника чи продавця, ви можете звернутися до відповідних органів або суду для захисту своїх прав.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы