Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема повернення неякісного товару

1
21:53, 20.09.2024
Проблема повернення неякісного товару
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як звичайний український споживач, вирішив придбати телевізор в одному з магазинів електроніки міста. Сподобався мені один модель, який відповідав усім моїм вимогам: якість зображення, розмір, функціонал. Продавець активно просував цю модель, гарантував високу якість і довгий термін служби. Але, на жаль, через декілька днів після придбання, телевізор почав виявляти серйозні недоліки: спочатку зображення стало "тремтіти", потім зовсім зникло. Я повернувся в магазин з метою повернення товару та отримання грошових коштів назад за товар, який не відповідає заявленій якості. Проте продавець відмовив мені, посилаючись на те, що я міг сам пошкодити телевізор, і зараз намагаюся повернути його. У зв'язку з цим у мене виникло кілька питань до юриста. Якими є мої права як споживача в цій ситуації? Чи можу я вимагати проведення незалежної експертизи товару? Які документи я повинен пред'явити для доведення своєї правоти? Які юридичні кроки я можу зробити, якщо продавець продовжує відмовляти в поверненні коштів? Чи можу я подати позов до суду і який порядок його розгляду в цьому випадку?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:18, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У ситуації, що склалася, українське законодавство надає споживачам певні права та механізми захисту.

По-перше, згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на обмін товару неналежної якості або повернення грошей за товар, якщо він виявив недоліки протягом гарантійного терміну. Якщо товар має істотні недоліки, які виникли з вини виробника або продавця, споживач має право вимагати повернення коштів.

По-друге, ви маєте право вимагати проведення незалежної експертизи товару. Згідно зі статтею 17 зазначеного Закону, у разі спору щодо причин виникнення недоліків товару експертиза проводиться за рахунок продавця або виробника. Якщо експертиза встановить, що недоліки виникли не з вашої вини, ви маєте право вимагати відшкодування всіх витрат, пов'язаних з проведенням експертизи.

Для доведення своєї правоти слід зберегти чек або інший документ, який підтверджує покупку телевізора, а також гарантійний талон. Ці документи є доказом того, що товар був придбаний у конкретного продавця і знаходиться на гарантії.

Якщо продавець відмовляється виконувати ваші вимоги, ви можете подати скаргу до Держпродспоживслужби. Це орган, що контролює дотримання прав споживачів, і може здійснити перевірку діяльності продавця.

Якщо ці дії не призведуть до задоволення ваших вимог, ви маєте право звернутися до суду. Порядок розгляду таких справ визначається Цивільним процесуальним кодексом України. Позовна заява подається до місцевого суду за місцем знаходження відповідача (продавця) або за вашим місцем проживання. У заяві слід вказати обставини справи, ваші вимоги та додати копії документів, що підтверджують ваші претензії.

Таким чином, українське законодавство забезпечує вам як споживачу можливість захистити свої права у випадку придбання товару неналежної якості.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы