Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з невиконанням гарантійних зобов'язань

1
17:37, 25.09.2024
Проблема з невиконанням гарантійних зобов'язань
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Що потрібно робити в ситуації, коли я купив електронний пристрій в одному з найбільших магазинів побутової техніки в Україні, віддавши за нього велику суму грошей, зокрема, для мене, і вже через місяць він почав виявляти серйозні неполадки у роботі? Я звернувся в сервісний центр, де мені пообіцяли безкоштовно відремонтувати пристрій, але після ремонту проблема не зникла. На мої наступні скарги продавець повідомив, що гарантія на пристрій закінчилася, і відмовився відшкодувати вартість товару або замінити його на новий. Чи маю я право вимагати відшкодування вартості товару або його заміну, якщо гарантійний термін вже закінчився, але проблема, через яку я звернувся до сервісного центру, не була вирішена? Що потрібно робити в такій ситуації, які мої права як споживача і які юридичні кроки я можу зробити, щоб захистити свої інтереси?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:49, 25.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У ситуації, коли придбаний електронний пристрій почав виявляти серйозні неполадки під час дії гарантійного терміну, споживач має певні права, які захищені законодавством України, зокрема, Законом України "Про захист прав споживачів".

По-перше, відповідно до статті 8 цього закону, споживач має право на безоплатне усунення недоліків товару протягом гарантійного терміну. Якщо недоліки не були усунуті протягом гарантійного терміну або були виявлені повторно після ремонту, споживач має право на заміну товару на аналогічний або на повернення сплаченої суми.

По-друге, важливо зазначити, що якщо ви звернулися до сервісного центру під час дії гарантійного терміну, то на період ремонту гарантійний термін зупиняється. Це означає, що після повернення вам товару з ремонту гарантійний термін продовжується на період, протягом якого товар знаходився в ремонті (стаття 7 Закону України "Про захист прав споживачів").

Якщо продавець відмовляється вирішити проблему, ви можете скористатися такими кроками:

1. Направити письмову претензію до продавця з вимогою про заміну товару або повернення коштів. У претензії варто посилатися на статті 7 та 8 Закону України "Про захист прав споживачів".

2. Якщо продавець не реагує на вашу претензію або відмовляє у задоволенні ваших вимог, ви маєте право звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

3. Крім того, ви маєте право звернутися до суду з вимогою про захист своїх прав. У такому разі варто зібрати всі документи, які підтверджують вашу позицію: чек про покупку, гарантійний талон, акт приймання-передачі товару на ремонт, листування з продавцем тощо.

Захист своїх прав у судовому порядку може вимагати залучення адвоката або консультації з юридичним фахівцем, щоб скласти позовну заяву правильно та відповідно до законодавства.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы