Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Проблема з поверненням товару неналежної якості

1
22:02, 24.09.2024
Проблема з поверненням товару неналежної якості
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я купив телевізор у магазині електроніки. Протягом двох тижнів використання я помітив, що зображення на екрані з'являється з затримкою, а також є проблеми з чіткістю зображення. Я повернув товар до магазину, але мені відмовили в поверненні грошей, аргументуючи тим, що товар був використаний. Мені запропонували лише безкоштовний ремонт у сервісному центрі, але я вважаю, що маю право на повернення грошей за товар, що не відповідає декларованій якості. Які мої права в даній ситуації? Чи є в мене право на повернення грошей за товар неналежної якості, який був використаний, але виявився непрацюючим? Чи можу я вимагати повернення грошей, не погоджуючись на ремонт? Чи є законодавчі акти, які регулюють дані питання, і які саме? Чи є в Україні закони, які захищають права споживачів в таких випадках? Чи маю я право на компенсацію моральної шкоди?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:13, 24.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації ви маєте право на захист своїх прав як споживач відповідно до законодавства України. Основним нормативно-правовим актом, що регулює відносини у сфері захисту прав споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів".

Згідно зі статтею 8 цього Закону, у разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків, споживач має право вимагати:

1. Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
2. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
3. Заміни на аналогічний товар належної якості;
4. Зменшення купівельної ціни;
5. Розірвання договору та повернення сплаченої суми за товар.

Ви можете вимагати розірвання договору купівлі-продажу та повернення грошей, якщо недоліки товару є істотними або не можуть бути усунені без значних незручностей для вас, або якщо вони виявляються повторно після ремонту.

Щодо компенсації моральної шкоди, стаття 22 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачає, що моральна шкода, заподіяна споживачеві у зв’язку з порушенням його прав, підлягає відшкодуванню. Однак для її отримання може бути потрібно надати докази заподіяної шкоди та її розміру.

Таким чином, ви маєте право вимагати повернення грошей за товар неналежної якості, навіть якщо він був у використанні, якщо недоліки виявлені протягом гарантійного строку і є достатньо серйозними. У разі відмови магазину задовольнити вашу вимогу, ви можете звернутися до органів захисту прав споживачів або до суду для захисту своїх прав.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы