Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Проблеми з поверненням коштів за некондиційний товар

1
19:33, 22.09.2024
Проблеми з поверненням коштів за некондиційний товар
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я недавно придбав в одному з інтернет-магазинів техніку для дому, зокрема, пральну машину. Вона працювала нормально перші два тижні, але потім почалися проблеми. Машина почала викидати помилки, перестала нагрівати воду та здійснювати віджим. Прочитавши інструкцію, я зрозумів, що самостійно вирішити цю проблему я не зможу, тому звернувся до сервісного центру. Вони відправили до мене майстра, який оглянув машину та повідомив, що ремонт буде коштувати майже половину вартості нової машини. Я звернувся до продавця з вимогою повернути мені гроші, адже товар був некондиційним. Проте вони відмовилися, посилаючись на те, що гарантійний термін уже минув (він був всього 14 днів). Оскільки я не знайомий з законодавством в цій сфері, мені важко зрозуміти, чи маю я право на повернення коштів. Чи можливо вважати таку коротку гарантію несправедливою? Чи маю я якісь реальні шанси виграти справу, якщо я звернусь до суду? Чи можу я стягнути з продавця вартість ремонту? Чи потрібно мені зберігати всю переписку з продавцем і сервісним центром? Чи можуть вони вимагати від мене додаткові докази, такі як відео того, як я користувався машиною?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
20:27, 22.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Згідно з законодавством України, ви маєте право на захист у випадку придбання неякісного товару. Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення протягом гарантійного терміну, або строку придатності товару. Якщо товар має істотні недоліки, ви також можете вимагати заміни товару або повернення сплаченої суми.

Гарантійний термін на складну побутову техніку, таку як пральна машина, зазвичай становить не менше 12 місяців, якщо інше не передбачено договором. Стаття 7 того ж закону передбачає, що гарантійний термін починає діяти з моменту передачі товару споживачеві. Ваша ситуація свідчить про те, що продавець надав невиправдано короткий гарантійний термін, що може суперечити законодавству.

Крім того, згідно з частиною 3 статті 15 Закону, якщо дефекти було виявлено протягом 6 місяців з моменту покупки, вважається, що вони існували на момент придбання, якщо не доведено інше. Це означає, що продавець зобов'язаний довести, що недоліки виникли з вини покупця або за обставин, які продавець не міг контролювати.

Ви маєте право звернутися до суду з вимогою про повернення коштів або відшкодування вартості ремонту. Важливо зберігати всі документи, пов'язані з покупкою і ремонтом, включаючи переписку з продавцем і сервісним центром, оскільки вони можуть бути використані як докази в суді. Продавець може вимагати додаткові докази, але ви не зобов'язані надавати відеоматеріали, якщо це не було обговорено заздалегідь.

Рекомендується звернутися за консультацією до юриста, який спеціалізується на захисті прав споживачів, для більш детального розгляду вашої ситуації та підготовки необхідних документів для судового процесу.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы