Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Відмова у заміні товару неналежної якості

1
01:59, 21.09.2024
Відмова у заміні товару неналежної якості
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Уявімо гіпотетичну ситуацію: я придбав рік тому відеокамеру в одному з відомих магазинів електроніки в моєму місті. Придбаний товар був необхідний мені для особистого використання, а саме для зйомки відео для мого блогу. Камера коштувала мені досить велику суму, але я був впевнений, що це була інвестиція на довгі роки. На жаль, через півроку після покупки, я почав помічати, є певні проблеми з якістю запису. Я звернувся до магазину з претензією, але мені відмовили в заміні товару, посилаючись на те, що гарантійний термін вже закінчився. Як я можу зрозуміти, чи дійсно закон в цьому випадку на боці продавця? Чи не маю я права на заміну товару, якщо він виявився неналежної якості, незалежно від того, скільки часу пройшло від моменту покупки? Чи не можу я вимагати заміни товару на новий або повернення грошей? Чи є в Україні закони, які захищають права споживачів в таких ситуаціях? Які дії мені слід здійснити, щоб вирішити цю проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:20, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

У вашій ситуації важливо розглянути положення Закону України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законодавством, споживач має право на належну якість товару, а у разі виявлення недоліків — на їх усунення, заміну товару або повернення коштів.

По-перше, відповідно до статті 7 Закону України "Про захист прав споживачів", виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний забезпечити належну якість товару протягом гарантійного строку. Якщо гарантійний строк закінчився, але ви виявили істотні недоліки, які виникли з вини виробника (наприклад, заводський дефект), ви можете вимагати заміни товару або повернення коштів.

По-друге, стаття 8 цього ж закону передбачає, що у разі виявлення недоліків, споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків, пропорційного зменшення купівельної ціни або відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Якщо недоліки є істотними або не можуть бути усунуті протягом 14 днів, ви маєте право вимагати заміни товару або повернення коштів.

Важливо зазначити, що згідно зі статтею 8, споживач має право пред'явити вимогу протягом 14 днів з моменту виявлення недоліків, але не після закінчення гарантійного строку, якщо тільки ці недоліки не є істотними або не виникли внаслідок порушення правил експлуатації.

Щоб вирішити вашу проблему, рекомендується:

1. Офіційно звернутися до продавця з письмовою претензією, в якій вказати на виявлені недоліки та вимоги щодо заміни товару або повернення коштів.

2. Якщо продавець відмовляє, ви можете звернутися до управління захисту прав споживачів для отримання консультації та допомоги.

3. У разі подальшої відмови продавця, можливо, доведеться звернутися до суду з позовом про захист прав споживача.

Додатково, варто мати всі документи, що підтверджують покупку та звернення до продавця, а також висновки експертизи, якщо такі є, для підтвердження наявності дефекту.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации


Як реагувати?
06:57, 14.10.2018

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы