Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Відшкодування за недоброякісний товар

1
23:08, 20.09.2024
Відшкодування за недоброякісний товар
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Мій випадок дещо складний. Отже, я придбав електронний пристрій в одному з українських інтернет-магазинів. За умовами магазину, на товар надається дворічна гарантія. Проте, після трьох місяців активного використання пристрій вийшов з ладу. Я звернувся до сервісного центру, куди мене направив інтернет-магазин, але мені відмовили в безкоштовному ремонті, обґрунтовуючи це тим, що пошкодження, на їхню думку, є результатом неналежного використання. Водночас, я абсолютно впевнений, єдина причина поломки - це виробничий дефект. Зважаючи на вищевказане, мені хотілося б дізнатися: які мої права як споживача в такій ситуації? Чи можу я вимагати від інтернет-магазину відшкодування вартості товару або безкоштовного ремонту, незважаючи на висновки сервісного центру? Чи маю я право вимагати експертизи для встановлення причини поломки? І які юридичні кроки мені слід зробити, щоб вирішити цю проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:26, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Відповідно до законодавства України, ви маєте певні права як споживач, які захищають вас у випадках придбання товарів неналежної якості.

1. **Право на гарантійне обслуговування**: Згідно з статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на безкоштовне усунення недоліків товару протягом гарантійного терміну. Виробник або продавець зобов'язаний усунути виявлені недоліки протягом 14 днів з моменту звернення або в іншій домовленій сторонами термін.

2. **Експертиза товару**: Якщо у вас виникла суперечка з сервісним центром щодо причин поломки, ви маєте право вимагати проведення експертизи товару. За статтею 17 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення спору щодо причин виникнення недоліків товару, продавець (або виробник) зобов'язаний провести експертизу товару за свій рахунок. Якщо в результаті експертизи буде встановлено, що недоліки виникли з вини споживача, ви повинні будете відшкодувати вартість експертизи.

3. **Вимога про відшкодування чи заміну товару**: У разі підтвердження виробничого дефекту, ви маєте право вимагати від продавця заміну товару або повернення сплаченої суми відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів".

4. **Юридичні кроки**:
- Подайте письмову претензію до інтернет-магазину, в якій зазначте всі обставини справи, посилаючись на ваші права згідно з законодавством.
- У разі відмови або ігнорування вашої претензії, ви можете звернутися до органів захисту прав споживачів або до суду для захисту своїх прав.
- Зберігайте всі документи, що підтверджують покупку, звернення до сервісного центру і результати експертизи (якщо була проведена).

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете захистити свої права як споживач і вирішити питання з несправним товаром.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы