Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

"Несправедливі умови договору з інтернет-провайдером"

1
13:00, 20.09.2024
"Несправедливі умови договору з інтернет-провайдером"
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я є споживачем послуг одного з провайдерів інтернету в Україні. Одного разу, ознайомлюючись з деталями договору, я виявив декілька пунктів, з якими не можу погодитися. Зокрема, провайдер має право односторонньо змінювати умови договору, включаючи тарифи та якість послуг. Крім того, у договорі є пункт, за яким я не маю права на відшкодування у разі відсутності доступу до інтернету у випадку аварії або технічного збою з боку провайдера. Якщо я відмовлюся від послуг цього провайдера, мені зобов'язаний заплатити штраф, навіть якщо якість послуг не відповідає заявленій. Все це, на мою думку, суперечить Закону України "Про захист прав споживачів". Як я можу захистити свої права в цій ситуації? Чи можу я вважати ці умови договору недійсними? Які юридичні кроки я повинен зробити, щоб вирішити цю проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
13:15, 20.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Ваша ситуація стосується положень Закону України "Про захист прав споживачів", а також загальних принципів договірного права. Відповідно до статті 18 цього закону, споживач має право на захист своїх прав у разі недобросовісних дій з боку постачальника послуг. Умови договору, які суттєво обмежують права споживача, можуть бути визнані недійсними.

По-перше, умова договору, що дозволяє провайдеру односторонньо змінювати тарифи та якість послуг без погодження з вами, може бути визнана недійсною. Відповідно до статті 6 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання послуг належної якості, а також на відшкодування збитків у разі надання послуг неналежної якості.

По-друге, пункт договору, який позбавляє вас права на відшкодування у разі технічних збоїв, суперечить статтям 8 та 10 цього ж закону, які гарантують право споживача на компенсацію та належне обслуговування.

Що стосується штрафу за відмову від послуг, якщо якість не відповідає заявленій, то це також може бути розцінено як порушення ваших прав, адже згідно зі статтею 18, ви маєте право відмовитися від договору у випадку неналежного виконання його умов з боку постачальника послуг.

Вам слід вчинити наступні юридичні кроки:

1. Направити офіційне письмове звернення до провайдера з вимогою перегляду умов договору та усунення недоліків у наданні послуг. У зверненні зазначте, що певні умови договору є несправедливими та можуть бути визнані недійсними.

2. Якщо провайдер не відреагує на ваше звернення або відмовиться змінити умови договору, ви можете звернутися зі скаргою до територіального органу захисту прав споживачів або Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.

3. У разі необхідності ви маєте право звернутися до суду з вимогою визнати несправедливі умови договору недійсними та відшкодувати збитки, завдані неналежним наданням послуг.

Ваші дії мають базуватися на законодавчо закріплених правах споживача, і ви маєте право захищати свої інтереси у правовому полі.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы