Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Неякісний товар в інтернет-магазині: права споживача

1
11:20, 21.09.2024
Неякісний товар в інтернет-магазині: права споживача
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Недавно я здійснив покупку в одному з великих інтернет-магазинів, працюючих на території України. Придбав товар, який, за словами продавця, мав бути новим і відповідати всім нормам якості. Однак, при отриманні товару виявилося, що він має велику кількість браків. Наприклад, він не відповідає зазначеним специфікаціям, наявні функції не працюють належним чином, а також присутній фізичний брак. Продавець у відповідь на моє скаргу заявив, що відповідальність за браки товару покладена на виробника, і він не може мені допомогти. Крім того, він зазначив, є певні терміни, протягом яких я мав би повернути товар, але ці терміни вже минули. Які мої права як споживача в цій ситуації? Чи можу я розраховувати на повернення грошей або заміну товару? Чи є законним відмова продавця відповідати за якість товару, якщо він був куплений в інтернет-магазині? Які юридичні кроки я можу зробити, щоб вирішити цю ситуацію, і які документи мне потрібно мати на руках для цього? Чи можу я звернутися до виробника з претензією, або маю я звертатися тільки до продавця?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
12:02, 21.09.2024
Консультирует юрист: Светлана Приймак

Відповідно до законодавства України, як споживач, ви маєте певні права, які захищені Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, продавець несе відповідальність за якість товару, який він реалізує, незалежно від того, чи є він виробником чи ні.

1. **Право на якісний товар**: Згідно зі статтею 6 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на отримання товару належної якості, що відповідає договору та рекламі. Якщо товар має дефекти, ви маєте право вимагати від продавця його заміни, усунення недоліків або повернення коштів.

2. **Повернення або обмін товару**: Відповідно до статті 8 цього ж закону, ви маєте право вимагати повернення або обміну товару, якщо виявлено суттєві недоліки, які роблять товар непридатним для використання за призначенням. Це право може бути реалізоване протягом гарантійного терміну.

3. **Відповідальність продавця**: Стаття 8 також вказує, що продавець не має права перекладати відповідальність на виробника. Відмова продавця у вирішенні питання щодо неякісного товару є порушенням ваших прав як споживача.

4. **Терміни повернення**: Стаття 14 визначає, що споживач має право повернути товар протягом 14 днів з моменту його отримання, якщо він не був у вжитку і зберіг свій товарний вигляд. Це стосується товарів належної якості, які просто не підійшли. Якщо товар має недоліки, то терміни залежать від гарантійного строку.

5. **Документи**: Для звернення з претензією вам потрібно мати чек або інший документ, що підтверджує покупку, а також бажано зберегти всю упаковку та комплектуючі товару. Якщо продавець відмовляється вирішувати питання, ви можете подати скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або звернутися до суду.

6. **Звернення до виробника**: Закон дозволяє звертатися до виробника з претензією, але це не звільняє продавця від відповідальності за реалізацію неякісного товару.

У разі відмови продавця задовольнити ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав. Важливо зберігати всі документи, що підтверджують покупку та спілкування з продавцем, оскільки вони можуть бути використані як докази у судовому процесі.

______________
С ув. адвокат Светлана Приймак!

Сайт: //yurhelp.in.ua
Тел.: (67) 772-7922
Все консультации по телефону ПЛАТНЫЕ!
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы