Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Незаконні дії інтернет-магазину

1
22:40, 20.09.2024
Незаконні дії інтернет-магазину
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я вирішила скористатися послугами популярного в Україні інтернет-магазину. На сайті було вказано, що товар в наявності, ціна була досить привабливою, тому я оформила замовлення і оплатила його за допомогою банківської картки. Проте через кілька днів мені прийшло повідомлення, що товару немає в наявності, а гроші за нього вже були сплачені. Я вирішила відмовитися від замовлення і вимагати повернення грошей. Відповідно до Українського законодавства, я маю на це право. Але інтернет-магазин відмовляється повернути гроші, мотивуючи тим, що у них є спеціальна угода з банком, яка дозволяє їм зберігати гроші покупців до моменту відправки товару. Які мої права в цій ситуації? Чи має право інтернет-магазин утримувати мої гроші без моєї згоди? Чи є дійовим їх аргумент про спеціальну угоду з банком? Чи можу я звернутися до органів захисту прав споживачів з цим питанням? Які кроки мені слід зробити, щоб вирішити цю проблему?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:28, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до українського законодавства, ви маєте право на повернення коштів у разі, якщо товар не був наданий у встановлені строки або взагалі не може бути наданий. Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на розірвання договору і повернення сплачених коштів у разі ненадання послуги продавцем або надання її з порушенням умов договору.

Інтернет-магазин не має права утримувати ваші кошти без вашої згоди на це, тим більше якщо товар не може бути відправлений. Також, аргументація магазину щодо угоди з банком не звільняє його від обов'язків перед споживачами, оскільки така угода не може суперечити нормам законодавства, яке захищає права споживачів.

Ви можете звернутися до органів захисту прав споживачів, зокрема до Державної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів, з метою захисту своїх прав. Для цього слід подати скаргу, в якій детально описати ситуацію, додати копії підтверджуючих документів, таких як квитанції про оплату та переписку з інтернет-магазином.

Рекомендовані кроки для вирішення проблеми:

1. Направити письмову претензію до інтернет-магазину з вимогою повернення коштів, вказавши на порушення ваших прав згідно з Законом "Про захист прав споживачів".

2. Зберегти всі документи та переписку з магазином, які можуть стати доказами при вирішенні спору.

3. Якщо інтернет-магазин не реагує на вашу претензію, звернутися до органів захисту прав споживачів або подати позов до суду.

Таким чином, ваші дії повинні бути спрямовані на захист ваших прав як споживача, а інтернет-магазин зобов'язаний виконати законні вимоги щодо повернення коштів.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы