Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Порушення прав потребителя при онлайн-купівлі

1
17:41, 21.09.2024
Порушення прав потребителя при онлайн-купівлі
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я здійснив покупку товару через інтернет-магазин, який знаходиться на території України. При цьому, я був упевнений у якості товару, оскільки на сайті були вказані всі необхідні сертифікати відповідності. Однак, після отримання товару, я зрозумів, що його якість відрізняється від зазначеної у описі. Додатково, я помітив, що ціна на веб-сайті під час оформлення замовлення була нижчою, ніж та, яку я оплатив при доставці. Які мої права як покупця в цьому випадку? Чи можу я вимагати повернення грошових коштів, або обміну товару на аналогічний, але відповідної якості? Які документи я повинен надати для підтвердження своїх клопотань? Чи можу я вимагати компенсації за моральні збитки, оскільки в результаті я отримав товар нижчої якості, ніж очікував, і переплатив за нього? Які юридичні кроки я повинен зробити для вирішення цієї ситуації?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:38, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

В ситуації, коли товар, придбаний через інтернет-магазин, не відповідає заявленій якості, ви маєте право на захист своїх прав як споживач відповідно до законодавства України.

1. **Права споживача на повернення або обмін товару**: Згідно з ч. 1 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару, зменшення його ціни, заміни на аналогічний товар належної якості або повернення сплаченої суми. Ви можете обрати один з цих варіантів, в залежності від вашої ситуації.

2. **Різниця в ціні**: Якщо ціна, вказана на веб-сайті під час оформлення замовлення, відрізняється від тієї, яку ви сплатили при доставці, це може вважатися порушенням вашого права на достовірну інформацію про товар. Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний надати споживачу достовірну інформацію про товар і ціну.

3. **Документи для підтвердження претензій**: Вам необхідно зберігати всі документи, що підтверджують факт покупки: квитанції, товарний чек, електронну переписку з продавцем, скріншоти з веб-сайту з інформацією про товар та його ціну.

4. **Компенсація моральних збитків**: Закон України "Про захист прав споживачів" передбачає можливість відшкодування моральної шкоди (ст. 23), але для цього вам потрібно буде довести факт заподіяння моральної шкоди та її розмір. Це може бути складним процесом, що вимагає юридичної підтримки.

5. **Юридичні кроки**:
- Зверніться до продавця з письмовою претензією, в якій викладіть суть проблеми та ваші вимоги. Претензію бажано надіслати рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
- Якщо продавець не реагує або відмовляється виконати ваші вимоги, ви можете звернутися до територіального управління Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів.
- У разі відсутності результату, ви можете подати позов до суду про захист своїх прав.

Дотримання цих кроків допоможе вам ефективно реалізувати свої права як споживача та отримати належну компенсацію.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы