Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Повернення товару неякісного: зберігання та використання чеку.

1
22:03, 20.09.2024
Повернення товару неякісного: зберігання та використання чеку.
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Відповідно до чинного законодавства України, я, як покупець, маю право повернути товар неналежної якості продавцю протягом чотирнадцяти днів. Проте, виникла складна ситуація, в якій я потребую професійної юридичної консультації. Перед початком користування товаром, я зберігав його в ідеальних умовах, що відповідають всім вимогам виробника. Але після того, як я почав користуватися цим товаром, він виявився неякісним. Я зберігаю купівельний чек, але, на жаль, він з часом зітрівся і став нерозбірливим. Яким чином мені довести, що я купив саме цей товар у конкретного продавця? Чи може виробник відмовити мені в поверненні товару, посилаючись на те, що я не зберігав чек в належному стані, і відповідно, не можу довести своє право на повернення товару неналежної якості? Які юридичні дії я маю вжити, щоб захистити свої права як покупця?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
22:57, 20.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на обмін або повернення товару неналежної якості. Навіть якщо чек став нерозбірливим, це не є підставою для відмови у задоволенні вашої вимоги щодо повернення товару. Законодавством передбачено, що відсутність чека або іншого документа про придбання товару не є підставою для відмови у задоволенні вимог споживача (стаття 9 Закону).

Ви можете підтвердити факт покупки іншими доказами. Це можуть бути показання свідків, електронні чеки, виписки з банківських карток, якщо покупка здійснювалася безготівковим шляхом, а також гарантійні талони або інші документи, які могли бути отримані разом з товаром.

Щодо відмови з боку виробника, вона не є правомірною лише на підставі відсутності належного збереження чека. Виробник або продавець зобов’язані провести експертизу товару, якщо виникає спір щодо причин виникнення недоліків (стаття 17 Закону "Про захист прав споживачів"). Якщо експертиза встановить, що недоліки виникли не з вашої вини, ви маєте право на повернення коштів або заміну товару.

У випадку відмови продавця або виробника задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися до територіального управління Держпродспоживслужби або подати позов до суду. В судовому порядку ви зможете представити всі наявні докази покупки та користування товаром.

Рекомендується також звернутися до юриста для отримання додаткової консультації та допомоги у підготовці документів для вирішення питання у правовому полі.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы