Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Притензия к магазину о некачественном товаре

1
16:46, 10.05.2013
Притензия к магазину о некачественном товаре
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Доброго Вам времени суток. Мама Купила холодильник в магазине Comfy который периодически ломался. Его чинил сервисный центр. Несколько раз. Нервы подошли с этим к концу. Знакомый сказал что надо составить вот такую притензию, он помогал в основном.


Директору магазину «Comfy»
м. Новомосковськ вул.Радянська, 16
ФИО директора магазина
від ФИО покупателя
м. Новомосковськ вул. Котовського 38
тел. 0961388194

Претензія

"20" листопада. 2012р. у вашому магазині я придбала холодильник Indesit BIA 161 NF
S / N: 209241896 * 58781270010
вартістю 4799 гривень
Факт покупки в Вашому магазині підтверджується чеком (копія додається) та гарантійним талоном, який передбачає, що термін гарантії на товар - 1 рік, у тому числі від вашого магазину "Comfy" 3 роки повної гарантіі на безкоштовне обслуговування.
11.01.2013г даний холодильник вийшов з ладу у зв'язку з витоком хладогенту і був направлений на ремонт. Після проведення ремонту холодильник працював справно.
03.03.2013 відбулася чергова поломка. У зв'язку з тим що морозильна камера не морозила 17.03.2013 ремонт був закінчений. Холодильник був доставлений з ремонту, працював.
Через місяць відбулася чергова поломка. Після звернення на гарячу лінію.
30.04.2013. Майстер зробив чергову заправку Хладогенти і заміну непрацюючого обладнання в холодильнику. Про що є відповідна позначка в гарантійному документі.
У той же день 30.04.2013г. Холодильник вийшов з ладу. Про що було повідомлено дзвінком на «гарячу» лінію сервісного центру де сказали що розбиратися будуть після свят.
10.05.2013. Приїхав майстер з сервісного центру, сказав що треба готувати холодильник на обмін. Тобто продавець повинен доставити його в сервісний центр.
Відповідно до ст. 8 п. 2 Закону України "Про захист прав споживачів"
«У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару , або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника»

Я вимагаю заміни товару на аналогічній, з числа наявних у продавця негайно.

Дана вимога має бути виконана на підставі ст.8 п.2 ч. 6 Закону України «Про захист прав споживачів»
«За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.» Не довше чотирнадцяти днів з дня подання заяви.

У разі відсутності товару вимога про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.

Якщо продавцеві потрібно експертна оцінка якості товару, або даного товару немає в наявності. То на підставі ст.17 п.4 ч.2 Закону України «Про захист прав споживачів»
«У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця . Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.»


У разі проведення експертизи я вимагаю, надання аналогічного товару з обмінного фонду магазину «Comfy» негайно, на підставі ст.8. п.2. ч.9 пп.2, 3 Закону України «Про захист прав споживачів»

«На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається товар аналогічної марки незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник зобов'язані створювати обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.»
«За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.»


Якщо відмовите в моєму законному вимозі, я залишаю за собою право звернутися до суду з позовною заявою про примусову заміну Indesit BIA 161 NF S / N: 209241896 * 58781270010
та про сплату неустойки за прострочення доставки мені нового холодильника, у розмірі одного відсотка вартості товару за кожний день прострочення, а також сплати морального збитку, доставленого мені вашими незаконними діями.
Про прийняте рішення прошу повідомити мене письмово у встановлений термін.

Додаток:
1. Ксерокопія чеку.
2. Ксерокопія заяви від 11.01.2013 року про прийом товару для виробництва робіт з гарантійного обслуговування товару.
3. Ксерокопія заяви на ремонт № АІННВМ-00000071 від 03.03.2013 року про прийом товару для виробництва робіт з гарантійного обслуговування товару.
4. Ксерокопія сторінки Гарантійної документа з відповідним записом майстра про проведений ремонт 30.04.2013
Дата________________________ Підпис_______________________


Мы её предоставили в магазин её сначала не хотели принимать отправляли в сервисный центр, потом расписались и отправили домой сказали будут рассматривать. Мне показалось что просто росписи может оказаться мало если понадобится доказать что она была и отправили ещё такую же с вложениями по почте, с описью и уведомлением о вручении. И вот только почему-то сейчас мне пришла в голову мысль о том что правильно ли я её составил и правильно ли сделал относительно закона. Если подскажите буду очень благодарен.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
17:05, 10.05.2013
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

Ваше питання стосується захисту прав споживачів при купівлі товару, що має дефекти, та порядку подання претензії. Ви склали претензію з посиланням на Закон України "Про захист прав споживачів", що є правильним кроком у цій ситуації. Ваша претензія стосується вимоги про заміну товару, який має істотні недоліки, що підтверджується багаторазовими ремонтами та, відповідно до закону, ви маєте право вимагати заміни товару або повернення коштів.

Згідно з ч. 2 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника, споживач має право вимагати заміну товару або повернення коштів. Ваша вимога заміни товару є обґрунтованою, оскільки товар неодноразово ремонтувався, але дефекти не були усунені.

Також правильним було рішення про направлення претензії з повідомленням про вручення, що підтверджує факт її відправлення та отримання магазином. Це може бути важливим доказом у випадку, якщо справа буде розглянута в суді.

Ви також можете вимагати, щоб на період ремонту або експертизи вам надали аналогічний товар з обмінного фонду, як це передбачено ч. 9 ст. 8 Закону.

Якщо магазин не задовольнить вашу претензію, ви маєте право звернутися до суду з позовом про примусову заміну товару та відшкодування моральної шкоди. При цьому, врахуйте, що судовий процес може зайняти деякий час, але ваше право на захист у суді гарантоване законодавством України.

Ваша претензія складена відповідно до законодавства, і ви вжили всіх необхідних заходів для захисту своїх прав як споживача. Рекомендується зберігати всі документи, пов'язані з покупкою, ремонтом та листуванням з магазином, на випадок судового розгляду.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы