Директору магазину «Comfy»
м. Новомосковськ вул.Радянська, 16
ФИО директора магазина
від ФИО покупателя
м. Новомосковськ вул. Котовського 38
тел. 0961388194
Претензія
"20" листопада. 2012р. у вашому магазині я придбала холодильник Indesit BIA 161 NF
S / N: 209241896 * 58781270010
вартістю 4799 гривень
Факт покупки в Вашому магазині підтверджується чеком (копія додається) та гарантійним талоном, який передбачає, що термін гарантії на товар - 1 рік, у тому числі від вашого магазину "Comfy" 3 роки повної гарантіі на безкоштовне обслуговування.
11.01.2013г даний холодильник вийшов з ладу у зв'язку з витоком хладогенту і був направлений на ремонт. Після проведення ремонту холодильник працював справно.
03.03.2013 відбулася чергова поломка. У зв'язку з тим що морозильна камера не морозила 17.03.2013 ремонт був закінчений. Холодильник був доставлений з ремонту, працював.
Через місяць відбулася чергова поломка. Після звернення на гарячу лінію.
30.04.2013. Майстер зробив чергову заправку Хладогенти і заміну непрацюючого обладнання в холодильнику. Про що є відповідна позначка в гарантійному документі.
У той же день 30.04.2013г. Холодильник вийшов з ладу. Про що було повідомлено дзвінком на «гарячу» лінію сервісного центру де сказали що розбиратися будуть після свят.
10.05.2013. Приїхав майстер з сервісного центру, сказав що треба готувати холодильник на обмін. Тобто продавець повинен доставити його в сервісний центр.
Відповідно до ст. 8 п. 2 Закону України "Про захист прав споживачів"
«У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару , або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника»
Я вимагаю заміни товару на аналогічній, з числа наявних у продавця негайно.
Дана вимога має бути виконана на підставі ст.8 п.2 ч. 6 Закону України «Про захист прав споживачів»
«За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.» Не довше чотирнадцяти днів з дня подання заяви.
У разі відсутності товару вимога про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
Якщо продавцеві потрібно експертна оцінка якості товару, або даного товару немає в наявності. То на підставі ст.17 п.4 ч.2 Закону України «Про захист прав споживачів»
«У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця . Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.»
У разі проведення експертизи я вимагаю, надання аналогічного товару з обмінного фонду магазину «Comfy» негайно, на підставі ст.8. п.2. ч.9 пп.2, 3 Закону України «Про захист прав споживачів»
«На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається товар аналогічної марки незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник зобов'язані створювати обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.»
«За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.»
Якщо відмовите в моєму законному вимозі, я залишаю за собою право звернутися до суду з позовною заявою про примусову заміну Indesit BIA 161 NF S / N: 209241896 * 58781270010
та про сплату неустойки за прострочення доставки мені нового холодильника, у розмірі одного відсотка вартості товару за кожний день прострочення, а також сплати морального збитку, доставленого мені вашими незаконними діями.
Про прийняте рішення прошу повідомити мене письмово у встановлений термін.
Додаток:
1. Ксерокопія чеку.
2. Ксерокопія заяви від 11.01.2013 року про прийом товару для виробництва робіт з гарантійного обслуговування товару.
3. Ксерокопія заяви на ремонт № АІННВМ-00000071 від 03.03.2013 року про прийом товару для виробництва робіт з гарантійного обслуговування товару.
4. Ксерокопія сторінки Гарантійної документа з відповідним записом майстра про проведений ремонт 30.04.2013
Дата________________________ Підпис_______________________
Мы её предоставили в магазин её сначала не хотели принимать отправляли в сервисный центр, потом расписались и отправили домой сказали будут рассматривать. Мне показалось что просто росписи может оказаться мало если понадобится доказать что она была и отправили ещё такую же с вложениями по почте, с описью и уведомлением о вручении. И вот только почему-то сейчас мне пришла в голову мысль о том что правильно ли я её составил и правильно ли сделал относительно закона. Если подскажите буду очень благодарен.
Уважаемый специалист!
Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!
Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.
Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.
Ответьте на вопрос (ваша консультация):
Уважаемый пользователь!
Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!
Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.