Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Що робити далі? Термін обслуговування 14 днів, термін транспортування 10 днів

1
10:56, 26.02.2018
Що робити далі? Термін обслуговування 14 днів, термін транспортування 10 днів
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Доброго дня! Придбала 30.01.2018р. у Магазині Алло: РОЗУМНИЙ ГОДИННИК ATRI x Smart IMEI :352661091512676 , ціна 1859,00 грну для подарунку на день народження дитині. Товаром демонстраційним, тобто продавець зняв його з вітрини в розпакованому вигляді. При мені даний товар не відкривався та містив ознаки користування (сліди від пальців на білих елементах годинника). В магазині роботу цього товару перевіряли лише, коли він був підключений до живлення. Інші функції товару в автономному режимі не перевірялись і продавці мене з ними не ознайомили. 31.01.2018 продавцями цього ж магазину було встановлено sim-карту, яка необхідна для подальшої роботи. Проте, після активації картки функції годинника не перевірялись. Він працює лише коли підключений до джерела живлення і декілька хвилин потому. Таким чином 01.02.2018 я звернулася до магазину розповіла про несправності товару, просила повернути мені кошти за вказаний товар, оскільки аналогічний товар на момент звернення до магазину на складі продавця відсутній, коли він з’явиться невідомо, а дитині було обіцяно даний годинник на день народження, який пройшов. Продавець сказала, що гроші не повернуть доки товар не пройде перевірку Сервісного Центру, склали АКТ приймання товару для оцінки несправності (Термін обслуговування 14 днів, термін транспортування 10 днів).
Сьогодні вже 26.02.2018р. ні годинника, ні грошей не повертають, говорять що передзвонять коли повернеться із Сервісного центру. Підскажіть будь-ласка що робити далі?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
11:07, 26.02.2018
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації важливо знати, що права споживача в Україні захищаються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно зі статтею 8 цього закону, споживач має право на обмін або повернення товару неналежної якості. Якщо товар виявився несправним, ви маєте право вимагати повернення коштів або обміну на аналогічний товар.

Згідно з пунктом 9 статті 8, обмін або повернення товару можливий у разі виявлення суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника (продавця), якщо їх не було можливо усунути в терміни, встановлені законодавством. Зазвичай, це строк не більше 14 днів з моменту отримання товару на ремонт, якщо інше не передбачено договором.

Оскільки строк ремонту та повернення грошей або товару вже перевищив встановлену норму, ви маєте право звернутися з письмовою претензією до магазину. У претензії вкажіть вимогу про повернення коштів у зв'язку з тим, що товар не був повернений у встановлені законодавством строки. Претензія повинна бути складена в двох екземплярах: один — для магазину, інший — для вас, з підписом представника магазину про отримання.

Якщо магазин і надалі відмовляється задовольнити ваші вимоги, ви можете звернутися до суду з позовом про захист прав споживачів або до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів із відповідною скаргою. Судові витрати у справах про захист прав споживачів, зазвичай, відшкодовуються за рахунок відповідача.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы