Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Поздравляем с Днём Компьютерщика!
Дорогие друзья и гости сайта Advising! Примите наши искренние поздравления с этим чудесным праздником!

Втручання третьої сторони у відносини між споживачем та виробником

1
02:19, 21.09.2024
Втручання третьої сторони у відносини між споживачем та виробником
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, придбав автомобіль від відомого виробника. Протягом гарантійного терміну виявилась значна кількість дефектів, які виробник відмовився усувати, посилаючись на те, що дефекти виникли від неналежного використання. Вирішивши застосувати моє право на захист інтересів споживача, я звернувся до третьої сторони - компанії, що надає юридичні послуги. Але замість того, щоб допомогти мені вирішити проблему з виробником, ця компанія почала втручатися у мої відносини з виробником, спрямовуючи їх у свій власний бік. Я почав відчувати, що мої права і інтереси як споживача не захищаються, а використовуються в корисних для третьої сторони цілях. Які юридичні шляхи існують для захисту моїх прав як споживача в ситуації, коли відносини між споживачем і виробником ускладнені втручанням третьої сторони? Чи можу я розірвати договір із юридичною компанією, яка, на мій погляд, зловживає своїм положенням? Чи можу я вимагати від виробника виконання своїх обов'язків безпосередньо, минаючи третю сторону, та чи буде це вважатися порушенням моїх прав як споживача?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:41, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Ваша ситуація вимагає всебічного підходу до захисту прав споживача, які регулюються низкою нормативно-правових актів України. Основним документом, що захищає права споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів".

По-перше, якщо ви вважаєте, що юридична компанія зловживає своїм положенням, ви маєте право розірвати договір з цією компанією. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, договір може бути розірваний за згодою сторін або за рішенням суду у разі істотного порушення умов договору однією зі сторін. Якщо юридична компанія не виконує своїх зобов'язань або діє всупереч вашим інтересам, це може бути підставою для розірвання договору.

По-друге, ви маєте право вимагати від виробника виконання гарантійних зобов’язань безпосередньо. Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару, заміни товару на аналогічний або повернення сплачених коштів у разі виявлення істотних недоліків протягом гарантійного терміну. Виробник не має права відмовити в усуненні дефектів, якщо вони виникли не з вашої вини.

Також, якщо ви вважаєте, що ваші права були порушені, ви можете звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів або до суду.

Щодо втручання третьої сторони, якщо їхні дії ускладнюють ваші правовідносини з виробником, ви можете звернутися до суду з вимогою про захист ваших прав та інтересів відповідно до статті 16 Цивільного кодексу України.

Таким чином, у вас є кілька юридичних шляхів для захисту ваших прав, які включають розірвання договору з юридичною компанією, вимогу до виробника щодо виконання гарантійних зобов'язань, а також звернення до відповідних органів або суду для захисту інтересів споживача.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы