Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Неповернення грошей за некондиційний товар

1
02:12, 21.09.2024
Неповернення грошей за некондиційний товар
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я купила кухонну техніку в одному з великих магазинів у нашому місті. При першому використанні виявилося, що вона не працює належним чином. Я звернулася до магазину з вимогою повернути гроші, але мені відмовили, посилаючись на те, що прошло більше чотирнадцяти днів з дня покупки. Я була змушена звернутися до сервісного центру, який відмовився ремонтувати товар, посилаючись на те, що він був у використанні. Таким чином, я залишилася і без грошей, і без робочої техніки. У мене є чек та гарантійний талон, в якому вказано, що гарантія дійсна протягом двох років. Чи можу я розраховувати на повернення грошей за товар, якщо він виявився неякісним? Чи маю я право вимагати відшкодування від магазину або виробника за порушення моїх прав як споживача? Що робити, якщо ні магазин, ні сервісний центр не хочуть вирішувати цю проблему? І які є законодавчі норми, які би мені допомогли у вирішенні цього питання?

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
02:34, 21.09.2024
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашому випадку ви маєте право вимагати відшкодування за товар неналежної якості відповідно до законодавства України. Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", у разі виявлення недоліків товару протягом гарантійного терміну ви маєте право вимагати, зокрема, безкоштовного усунення недоліків або заміни товару на новий, а також повернення сплаченої за товар суми (стаття 8).

Важливо зазначити, що гарантійний термін, зазначений у вашому талоні, є правовою підставою для пред'явлення претензій щодо якості товару протягом цього терміну. Якщо товар виявився неякісним, ви можете звернутися до продавця з письмовою заявою, в якій викласти свої вимоги. Продавець зобов'язаний розглянути вашу заяву протягом 14 днів (стаття 8 Закону).

Якщо продавець і сервісний центр відмовляються виконати ваші вимоги, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав. Також ви можете звернутися до органів захисту прав споживачів із скаргою.

Відповідно до статті 7 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець не має права відмовляти в прийомі товару на гарантійний ремонт чи заміну, якщо товар був у використанні, якщо він виявився неякісним.

Отже, у вашій ситуації ви можете вимагати відшкодування вартості товару або його заміну, посилаючись на вищезгаданий закон. У разі відмови продавця або сервісного центру виконати ваші вимоги, звертайтеся до суду та органів захисту прав споживачів.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Заказ очков
16:55, 17.11.2012

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы