Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Как забрать деньги за телефон?

1
08:42, 05.08.2012
Как забрать деньги за телефон?
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Здраствуйте,прошу помочь.Купила телефон прошло 10 дней он глючит.Звонила к ним хотела вернуть,но они ,сказали,надо везти в сервис смотреть,ждать.а ведь по закону я имею право его поменять,даже если он мне просто не подходит.как вернуть деньги или просто поменять на другой.Есть ли агенты или консультанты,которые могут пойти со мной и помочь.Зарание спасибо.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
09:34, 08.08.2012
Консультирует юрист: Слюсарь Александр

Добрый день.

Для решения Вашего вопроса необходим обязательно чек о покупке телефона, гарантийный талон.
Вот ссылки на некоторые статьи Гражданского кодекса Украины защищающие Ваши права:
Стаття 707. Обмін товару

1. Покупець має право протягом чотирнадцяти днів не рахуючи
дня купівлі непродовольчого товару належної якості, якщо
триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці
купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний
товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо. У
разі виявлення різниці в ціні покупець проводить необхідний
перерахунок з продавцем. { Абзац перший частини першої статті 707
із змінами, внесеними згідно із Законами N 2257-VI ( 2257-17 ) від
14.05.2010, N 2741-VI ( 2741-17 ) від 02.12.2010 }

Якщо у продавця немає необхідного для обміну товару, покупець
має право повернути придбаний товар продавцеві та одержати
сплачену за нього грошову суму.

Вимога покупця про обмін або повернення товару підлягає
задоволенню, якщо товар не був у споживанні, збережено його
товарний вид, споживчі властивості та за наявності доказів
придбання товару у цього продавця.

2. Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню
на підставах, передбачених цією статтею, встановлюється
нормативно-правовими актами.

Стаття 708. Права покупця у разі продажу йому товару
неналежної якості

1. У разі виявлення покупцем протягом гарантійного або інших
строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами чи
договором, недоліків, не застережених продавцем, або фальсифікації
товару покупець має право за своїм вибором:

1) вимагати від продавця або виготовлювача безоплатного
усунення недоліків товару або відшкодування витрат, здійснених
покупцем чи третьою особою, на їх виправлення;

2) вимагати від продавця або виготовлювача заміни товару на
аналогічний товар належної якості або на такий самий товар іншої
моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні;

3) вимагати від продавця або виготовлювача відповідного
зменшення ціни;

4) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої
за товар грошової суми.

2. Покупець, який придбав непродовольчі товари, що вже були в
користуванні і реалізовані через роздрібні комісійні торговельні
підприємства, про що він був поінформований продавцем, має право
пред'явити вимоги, передбачені частиною першою цієї статті, якщо
придбані товари містили істотні недоліки, не застережені
продавцем.

Стаття 709. Порядок і строки задоволення вимог покупця про
заміну товару або усунення недоліків

1. Продавець або виготовлювач (чи уповноважені ними
представники) зобов'язані прийняти товар неналежної якості від
покупця і задовольнити його вимоги про заміну товару або усунення
недоліків. Доставка товару продавцеві та його повернення покупцеві
здійснюються продавцем або виготовлювачем, а в разі невиконання
ними цього обов'язку або відсутності продавця чи виготовлювача в
місцезнаходженні покупця повернення товару може бути здійснене
покупцем за їхній рахунок.

2. Вимога покупця про заміну товару підлягає негайному
задоволенню, а в разі необхідності перевірки якості товару -
протягом чотирнадцяти днів або, за домовленістю сторін, в інший
строк.

У разі відсутності необхідного товару вимога покупця про
заміну товару підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту
подання відповідної заяви.

Якщо задовольнити вимогу покупця про заміну товару у
встановлені строки неможливо, покупець на свій вибір має право
пред'явити продавцеві або виготовлювачу інші вимоги відповідно до
статті 708 цього Кодексу.

3. Вимога покупця про безоплатне усунення недоліків товару
підлягає задоволенню продавцем або виготовлювачем протягом
чотирнадцяти днів або, за домовленістю сторін, в інший строк. На
вимогу покупця на час ремонту йому має бути наданий у користування
аналогічний товар, незалежно від моделі, з доставкою.

4. У разі усунення недоліків товару шляхом заміни
комплектуючого виробу або складової частини товару, на які
встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий
комплектуючий виріб або складову частину обчислюється від дня
видачі покупцеві товару після усунення недоліків.

5. За кожний день прострочення продавцем або виготовлювачем
усунення недоліків товару і невиконання вимоги про надання в
користування аналогічного товару на час усунення недоліків
продавець сплачує покупцеві неустойку в розмірі одного відсотка
вартості товару.

______________
С уважением, адвокат - Слюсарь Александр Васильевич. Мои контакты: 063-311-40-73; 066-988-30-10; pravodopomoga71@mail.ru
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы {lang: 'ru'}