Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Несправедливі умови договору з торговельною мережею

1
23:11, 21.09.2024
Несправедливі умови договору з торговельною мережею
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Я, як споживач, із зрозумілими мені обов'язками та правами, недавно здійснив покупку у одній з відомих торговельних мереж України. Придбавши товар, я натрапив на декілька пунктів у договорі, які, на мій погляд, видаються несправедливими. Перше, що викликало моє занепокоєння, - це клаузула про те, що мережа має право відмовити у поверненні товару без пояснення причин. Але законодавство України передбачає право споживачів на обмін або повернення товару неналежної якості протягом 14 днів. Чи цей пункт договору вважається законним? Чи може торговельна мережа встановлювати свої власні правила, які суперечать закону України? Друга моя проблема полягає в тому, що в договорі є пункт про те, що споживач втрачає право на гарантію, якщо товар був використаний не за призначенням. Але як торгова мережа може визначити, що товар не був використаний за призначенням? І чи мають вони право встановлювати такі умови? Також у договорі вказано, що будь-які скарги споживачів мають надсилатися виключно поштою. Чи це не порушення моїх прав, оскільки це вимагає від мене додаткового часу та витрат? Буду вдячний за допомогу в роз'ясненні цих питань, оскільки я хочу знати, чи не порушуються мої права як споживача.

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
23:56, 21.09.2024
Консультирует юрист: Иван Сергеевич

Відповідно до законодавства України, права споживачів регулюються Законом України "Про захист прав споживачів". Згідно з цим законом, споживач має право на обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, якщо товар не був у використанні, зберіг свій товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром (стаття 9 Закону). Якщо товар є неналежної якості, споживач має право вимагати його заміни, ремонту або повернення коштів у відповідності до статті 8.

Клаузула договору, яка передбачає право торговельної мережі відмовити у поверненні товару без пояснення причин, суперечить цим нормам законодавства і є незаконною. Торговельна мережа не може встановлювати правила, які порушують права, гарантовані законом.

Щодо втрати права на гарантію у випадку використання товару не за призначенням, слід зазначити, що відповідно до статті 8, споживач має право на гарантійне обслуговування впродовж гарантійного терміну, якщо дотримані умови експлуатації товару. Однак, щоб визначити, чи товар використовувався не за призначенням, продавець повинен мати обґрунтовані докази, які підтверджують цей факт. Одностороннє рішення без належних доказів може бути оскаржене.

Щодо вимоги надсилати скарги виключно поштою, це може бути розцінено як обмеження прав споживача. Законодавство не забороняє використовувати інші засоби зв'язку, такі як електронна пошта або особисте подання скарг. Згідно з принципами доступності та прозорості, встановленими Законом України "Про захист прав споживачів", споживачі повинні мати можливість подавати скарги у зручний для них спосіб, який не створює додаткових труднощів чи витрат.

У разі порушення ваших прав, ви маєте право звернутися зі скаргою до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів або до суду для захисту своїх прав.

______________
С уважением, Иван Сергеевич
top


Другие консультации



Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы